تبلیغات
استار مدل - چه بخوریم تا چشم هایمان زیباتر بمانند

مدل لباس , مدل لباس مجلسی , مدل لباس زنانه , مدل لباس شب , مدل لباس عروس , مدل لباس دخترانه , مدل لباس جدید , مدل لباس مجلسی , مدلهای لباس , جدیدترین مدل لباس , مدل لباس نامزدی , مدل لباس های , مدل های لباس , عکس مدل لباس , مدل لباس مجلسی زنانه , مدلهای لباس , مدل لباس زیر , مدل لباس مردانه , مدل لباس خواب , لباس عروس , مدل مانتو , مدل دامن , عکس لباس , ژورنال لباس , مدل شلوار , لباس ایرانی , لباس بچه , مدل آرایش , مدل کفش , گالری لباس , مزون لباس , مدل کیف

شیدا

جستجو

 

چه بخوریم تا چشم هایمان زیباتر بمانند

پنجشنبه 6 اسفند 1388   07:09 ق.ظ

رژیم غذایی تاثیر به سزایی روی سلامت و زیبایی چشم‌ها دارد. مراقبت چشم‌ها در افرادی که به مدت طولانی از چشم‌های خود استفاده می‌کنند و یا در محیط‌های پر نور و کم نور کار می‌کنند، ضروری است. جهت سلامت چشم‌ها یک رژیم متعادل شامل شیر، کره، میوه‌ها، سبزی‌های سبز و پروتئین‌ها باید مصرف شود. هر یک از مواد غذایی مورد نیاز برای بدن در سلامت و زیبایی چشم‌ها موثر است.

چه بخوریم تا چشم هایمان زیباتر بمانند - Bia2Model.COm

جریان طبیعی اشک یا سلامت غشاء‌های مخاطی جهت درخشندگی چشم‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. جهت سلامت بافت‌هایی که در بخش داخلی مجاری اشکالی یا غدد اشکی قرار می‌گیرد و تحت عنوان غشاء‌های مخاطی نامیده می‌شود، مصرف یک رژیم غذایی مناسب ضروری است.
یک رژیم غذایی ایده‌آل شامل غذاهای طبیعی و نپخته است. میوه‌های تازه مانند پرتقال، سیب، انگور، هلو و انار؛ سبزی‌های سبز مانند کاهو، کلم، اسفناج؛ سبزی‌های ریشه‌ای مانند سیب‌زمینی، شلغم، هویج، پیاز، چغندر؛ غلات، میوه‌های خشک و محصولات لبنی از موارد ضروری محسوب می‌شوند.
مصرف مقادیر بیش از اندازه مربا، کیک، شیرینی، شکرسفید، نان سفید، چای و قهوه به همراه گوشت و ماهی می‌تواند روی نحوه هضم غذا و سلامت بدن اثر منفی بگذارد.
غذاهایی که سبب یبوست شده و یا در دستگاه‌ گوارش گاز ایجاد می‌کنند و مواد مسکر مضر بوده و از مصرف آنها اجتناب‌ باید کرد.
مصرف ویتامین‌‌های گروه A و Bجهت دستیابی به سلامت بینایی ضروری است. سبزی‌ها، شیر، پنیر، تخم‌مرغ، میوه، موز، گوجه‌فرنگی، مخمرها و دانه آفتابگردان و روغن بادام منابع ارزشمند این ویتامین‌ها محسوب می‌شوند. کاهش دید می‌تواند در اثر نقص ریبوفلاوین ایجاد شود که با مصرف آن قابل حل است.
هویج خام حاوی این ویتامین‌ها است و به سلامت و درخشندگی چشم کمک می‌کند. بنابراین مقادیری زیادی از آنها را باید مصرف کرد.
اثر ویتامین A
ضروری‌ترین ترکیب جهت سلامت چشم‌ها ویتامین A است. بنابراین مصرف مقادیر قابل توجه از این ویتامین را باید در رژیم غذایی قرار داد

رژیم غذایی تاثیر به سزایی روی سلامت و زیبایی چشم‌ها دارد. مراقبت چشم‌ها در افرادی که به مدت طولانی از چشم‌های خود استفاده می‌کنند و یا در محیط‌های پر نور و کم نور کار می‌کنند، ضروری است. جهت سلامت چشم‌ها یک رژیم متعادل شامل شیر، کره، میوه‌ها، سبزی‌های سبز و پروتئین‌ها باید مصرف شود. هر یک از مواد غذایی مورد نیاز برای بدن در سلامت و زیبایی چشم‌ها موثر است.

چه بخوریم تا چشم هایمان زیباتر بمانند - Bia2Model.COm

جریان طبیعی اشک یا سلامت غشاء‌های مخاطی جهت درخشندگی چشم‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. جهت سلامت بافت‌هایی که در بخش داخلی مجاری اشکالی یا غدد اشکی قرار می‌گیرد و تحت عنوان غشاء‌های مخاطی نامیده می‌شود، مصرف یک رژیم غذایی مناسب ضروری است.
یک رژیم غذایی ایده‌آل شامل غذاهای طبیعی و نپخته است. میوه‌های تازه مانند پرتقال، سیب، انگور، هلو و انار؛ سبزی‌های سبز مانند کاهو، کلم، اسفناج؛ سبزی‌های ریشه‌ای مانند سیب‌زمینی، شلغم، هویج، پیاز، چغندر؛ غلات، میوه‌های خشک و محصولات لبنی از موارد ضروری محسوب می‌شوند.
مصرف مقادیر بیش از اندازه مربا، کیک، شیرینی، شکرسفید، نان سفید، چای و قهوه به همراه گوشت و ماهی می‌تواند روی نحوه هضم غذا و سلامت بدن اثر منفی بگذارد.
غذاهایی که سبب یبوست شده و یا در دستگاه‌ گوارش گاز ایجاد می‌کنند و مواد مسکر مضر بوده و از مصرف آنها اجتناب‌ باید کرد.
مصرف ویتامین‌‌های گروه A و Bجهت دستیابی به سلامت بینایی ضروری است. سبزی‌ها، شیر، پنیر، تخم‌مرغ، میوه، موز، گوجه‌فرنگی، مخمرها و دانه آفتابگردان و روغن بادام منابع ارزشمند این ویتامین‌ها محسوب می‌شوند. کاهش دید می‌تواند در اثر نقص ریبوفلاوین ایجاد شود که با مصرف آن قابل حل است.
هویج خام حاوی این ویتامین‌ها است و به سلامت و درخشندگی چشم کمک می‌کند. بنابراین مقادیری زیادی از آنها را باید مصرف کرد.
اثر ویتامین A
ضروری‌ترین ترکیب جهت سلامت چشم‌ها ویتامین A است. بنابراین مصرف مقادیر قابل توجه از این ویتامین را باید در رژیم غذایی قرار داد


نوشته شده توسط : شیدا